29 Ağustos 2007 Çarşamba

Cem Karaca - Nöbetçinin Türküsü

Bana yazdığın son mektubun ucunu bu sefer bilerek yakmamışsın
Şehre gitmeye karar verdiğini söylüyorsun
Sen bilirsin
Verdiğin bu kararın sen farkına varmamışsın

Nöbette geceleyin ses geliyor dağlardan
Artık bir dönüşün yok düştüğün o yollardan

Yar beni o yar beni
İlle de yar o yar beni
Dağdan gelen ses değil
Mezara yar koyar beni

Şehirler güler ama
Kurt gibi kapar seni
Hayat güzeldir ama
Sermaye yapar seni

Nöbette geceleyin Ses geliyor dağlardan
Artık bir dönüşün yok Düştüğün o yollardan

Yar beni o yar beni
İlle de yar o yar beni
Dağdan gelen ses değil
Mezara yar koyar beni

Seni affedemem ki
Çektin gittin Yoz ldun
Seni yar diyemem ki
Dile düştün söz oldu

Nöbette geceleyin Ses geliyor dağlardan
Artık bir dönüşün yok Düştüğün o yollardan

Yar beni o yar beni
İlle de yar o yar beni
Dağdan gelen ses değil
Mezara yar koyar beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder