29 Ağustos 2007 Çarşamba

Cengiz Kul - Sessiz Telefon

Konuşmuyorsun diye
Heyecanım kaldı yarım
Bu sitemkar sessizlik
Uykumu böldü yine

Haydi susma susma söyle
Konuş artık benimle
Tellerden geçse de
Hasretim sesine

Diline bal olayım
Sesine tel olayım
Telefonu kapat gel
Teninde ten olayım

Didididi diline bal
Sesesese sesine tel
Didididi diline bal
Tetetete teninden ten

Telefonu açtım sensin sandım
Kapkara gecelerde yalnız kaldım
Hissettim nefesini ; özledim sesini
Sessizlik çok zor, sen olsan bile

Haydi susma , susma söyle
Konuş artık benimle
Hasret kaldım sözlerine
Işıldayan gözlerine

Umutlarım solmadan
Gözyaşlarım yüzümü yakmadan
Boğazında düğümlenen
Sözlerini al da gel

Diline bal olayım
Sesine tel olayım
Telefonu kapat , kapat gel
Teninde ten olayım

Sevdan beni terk ettiyse
Sevgilerin çalındıysa
Dudakların kuruduysa
Kanatların yorulduysa

Umutsuzluk umudunsa
Hayallerin buruştuysa
Hiç tesellin kalmadıysa
Aaaaah o kalbin buz tuttuysa

Diline bal olayım
Sesine tel olayım
Telefonu kapat , kapat gel
Teninde ten olayım

Söz : H. Feryal Çeviköz
Müzik : Ömer Feyzoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder