29 Ağustos 2007 Çarşamba

Çilekeş - Dili Yok Kaderin

Gitmek mi zor,kalmak mı zor?
Alıştım mı sensizliğe,unutuum mu sor.
Her lafın sonu yine senin haberin.
Yada sorma,anlatamaz.
Dili yok kaderin.

Şimdi kim can katacak canıma,sarılıp kim yatacak?
Bitmiyor kavgam kadrele.
Aramı kim yapacak?
Sen de gittin bu diyardan.
Beni kim sevecek?
Şimdi kim bilecek sonumu,yolumu çizecek?(NAKARAT)


aaahhhhhhhhhhhhhh...
Kimden yana Tanrım hayat?
Kader mi ceza mı bana anlat.
Ya da beni al baştan yarat.
Ne söylet,ne de ağlat

Kimden yana Tanrım hayat.
Kader mi ceza mı bana anlat.
Ya da beni al baştan yarat.
Ne söylet,ne de ağlat

NAKARAT

Gitmek mi zor,kalmak mı zor?
Alıştım mı sensizliğe,unuttum mu sor.
Her lafın sonu yine senin haberin.
Ya da,ya da sorma,sorma anlatamaz.
Dili yok kaderin!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder