29 Ağustos 2007 Çarşamba

Çılgın Sedat - Delikanlı Gibi

Ben bir sevgi kurbanıyım bu alemde
Taşırım omuzumda aşkımı ömrümce

Yıkılmam inan dünya üstüme gelse
Koparır alırım delikanlı gibi

Bir gün bitti dersen bana
İnan iflah olmam bir daha
Bir kurşun sıkarım kafama
Çeker giderim delikanlı gibi

Hebe gülüm sen sen ol insanın ne görünüşüyle
Ne giyinişiyle ne memleketiyle nede ırkıyla yargılama
Sen sen ol insana insan olduğu için değerwer insanca
Muamele Et!!!
Benimde böle deli dolu çılgın olduğuma sakın ola
Aldanmayasın bende taşralıyım bende etten tırnaktan
Bir insanım ben kadına baktımmı gözüm gibi bakar ilah gibi Taparım
Ama Hiç Yanlışını görmeyim anam avradım olsun ayırmam
Bir bidon benzin döker birde kibrit cakar catır catır
Yakarım !!!
Ulan Yakarım ya sen bir bidon benzine değil sen
Benim gözümde bir bardak suya deymezsin be
Sen benim koynumda beslediğim yılan değil
Sen benim kapımda kölem olamazsın
Gel görki dedim ya gülüm benim param pulum olmasada
Delikanlı gıbı aslan gibi yureğim var
Hala Parmağımda Bir yüzüğünü taşıyorum
Hala parmağımda bir yüzüğünü taşıyorsam
Bu seni sevdiğim anlamına gelmez
Bu ona baktıkça sana olan kinimi sana olan hırsımı
Anca yıllardır içimde büyüttüğüm öfkemi bir an bir dakika
Unutmamak içindir gülüm
Unutma sen beni ataköyde bir kata tarabyada bir yata
Birde beş para etmez bir cep telefonuna ulan
Evet senin için ensesi kalın cebi para pul dolu
Yani sana göre bir beyfendi ama dedimya gülüm
Benim param pulum olmasada aslan gibi delikanlı gibi
Yüreği var gülüm benim için ciğeri beş para bir
Şerefsize SAttın onun için
Git Git Git

Bir gün bitti dersen bana
İnan iflah olmam bir daha
Bir kurşun sıkarım kafama
Çeker giderim delikanlı gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder