29 Ağustos 2007 Çarşamba

Comma - Sen

Sonsuz bir düs bu
Içinde kaybolan yollar oldu mu?
Son bir söz söylerken
Sesin yok oldu mu?
Tüm sehir aslinda sen oldu mu?
...sonsuzluga aglarken...
Eski bir sen yarattim içimde
Korkulardan arinmis
Ve ben arkanda günahlarimla bekleyecegim
Geceysen eger...

Savastin ellerinle
Anladin ki yorgun her gece
Unutulan oyunlarda vazgeçtin benden
Soguk bir nefretle
Anlamsizligin acitirken tenimi

Yarim kalan bir rüya bu
Ve ben aslinda yalnizim
Gözlerin ardinda
Kaçip giden bir yalan bu
Ve ben aslinda yorgunum
Sözlerin ardinda

Dinlerken geceyi
Sesler duyardim karanliktan
Sözlerim gerçekligin olur o an
Sen düs ol
Gerçek hayal

Yarim kalan bir rüya bu
Ve ben aslinda yalnızım
Gözlerin ardinda
Kaçip giden bir yalan bu
Ve ben aslinda yorgunum
Sözlerin ardinda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder