31 Ağustos 2007 Cuma

Hakkı Bulut - Anlatamadim

Hakkı Bulut - Anlatamadim



ben hic kimse icin oturup aglamadim aksamdan sabaha kadar ben hic kimse icim hickirmadim cöplukte kaldirimlarda soguk buz gibi taslara ve ben hic kimse icinde dusmedim nezaret hanelere vede girmedim kara kollara ama senin icin ama senin icin aaaahhhh aaaaahhhhh ah bir inada tuuba gibi inanmissin töbee aashaa ruhunun kapilarini kapatmissin aska sevgiye ve gönulden haykirisa ben dertlerimi anlata bildimde cumle aleme canliya vede cansiza ama sana ama sana anlatmayi beceremedim aaah ah ah bir basini kaldirda semaya bak ah su alem ne ince sen yaratmadin yaradansa senden coook cok yuce ocagin batsin korkuyorum bas ucumde guleceksin bir gun ben ölunce ruhumun izdirabini ruhumun izdirabini sana anlatamadim aaaahhh ah ah nesin be kimsin be nedir bu inadi sartin onlarca senemi yedi on dakikalik uslatin bu ne curret be beni senmi yarattin hayatimla oynuyorsun aaah ah ah zehir verdin ahu verdin serbet diye tattim seni ruhumun en kutsal yerinde yucelttim ne yaptin deme lan ALLAH siz san taptim taptim taptiim taptim be yahuuuu bir pu niyetine harcadin beni beee aaah ah ah ahh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder